THE MINIMAL JUNGLE

Képkockák #1

2017. február 20. - The Minimal Jungle

Egy állandó rovatot tervezek bevezetni ezzel a poszttal, amely tulajdonképpen elég szabad kezet ad nekem most, és a későbbiekben is, ugyanis az a tervem, hogy a Képkockák sorozatban - most figyeljetek! - képeket fogok posztolni, azonban a bejegyzés szerepe változhat. Lehet moodboard, lehet ajánló, lehet szinte bármi, de leggyakrabban valószínűleg hangulatfestő fotókat foglal majd magába, plusz esetleg egy-két személyes dolgot, jelenleg mi foglalkoztat, milyen ötleteim vannak, vagy valami ilyesmi. Nincsenek megszabott kategóriák, a képek "témája" folyamatosan váltakozni fog a terveim szerint, mivel én is folyamatosan változom, új dolgok érdekelnek, valami háttérbe szorul, majd visszatér, utána pedig talán teljesen lecserélődik.

1. Rose gold körmök ● 2. Virágcsokor 3. Tervező 4. Bögre  5. Kiskutyák ● 6. Enteriőr

Azt hiszem a képeken is látszik, hogy nagyon várom már a tavaszt, virágok és napsütés, végre lesz sok-sok természetes fény, lehet fotózni a bloghoz, éled a természet, szuper lesz. Amúgy engem is meglep, hogy ez a francia manikűr jellegű köröm nekem tetszik, mert alapból az eredeti francia manikűr számomra nem szimpatikus, de ez a nude - rose gold kombináció engem is levett a lábamról. Készíthetnék én is egy képet, ilyen manikűr + kávérajongós bögre = Instagram hírnév! Bár valószínűleg ezt érném el a kiskutyákkal is, vagy egy szépen dekorált gyűrűs tervezővel is. :D

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása