THE MINIMAL JUNGLE

Képkockák #2

2017. március 21. - The Minimal Jungle

1. Asztal ● 2. és 3. saját képek ●  4. Oreo kekszes lávasüti ● 5. Nyomtatható bullet journal elválasztók, ikonok  ● 6. DIY egérpad

Imádnám, ha egy ilyen asztalnál dolgozhatnék! Nem vonná el semmi a figyelmem, tökéletes környezet. Talán bevetném a DIY egérpadom is, bár meg kell, hogy mondjam, nem használok egérpadot, viszont az ötlet szerintem nagyon király, poháralátétet is lehetne készíteni ezen a módon. Az új pasztellszínű szövegkiemelőimet viszont biztosan még nagyobb lelkesedéssel használnám a fehér asztalomnál, bár asztal nélkül is imádom őket. A másik jó dolog, ami történt, az az, hogy végre beszereztem a Catrice egyik új alapozóját! Rengeteg pozitív véleményt olvastam róla, és eldöntöttem, hogy ezt nekem is ki kell próbálnom. Nagyon sokszor próbáltam megvenni, de soha nem találtam az üzletekben, ha volt, akkor pedig felbontott állapotban, (... ott a teszter, miért kell kibontogatni a rendes termékeket?!) úgy pedig nem akartam elhozni. Annyira felpörögtem, hogy írtam a Rossmann Magyarországnak Facebookon, hogy mit tehetek, sehol nem találok ebből az alapozóból. Nagyon kedvesek voltak, jelezték, hogy mikor lesz ismét elérhető a webshopban, ugyanis ott is próbáltam megrendelni, de nem volt készleten sajnos. Szorgalmasan csekkolgattam az online boltjukat, és meg is rendeltem hétfőn reggel. Postapontra kértem, és másnap reggel már meg is kaptam a terméket, bombabiztos csomagolással, szóval nagyon elégedett vagyok, és köszönöm innen is! Egyébként már kipróbáltam azóta, tetszik, bár még barátkozunk. Úgy vettem észre. hogy nagyobb mennyiség kell belőle, mint az eddigi alapozókból, de azt hiszem, jóban leszünk. Szívesen ennék most ilyen lávasütit egyébként, szuper jó lehet. A kalendáriumomat is dekorálgatom szorgalmasan, a korábbi állapothoz képest már nem annyira minimál, ezek a bujo "grafikák" szuperül mutatnának benne szerintem. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása