THE MINIMAL JUNGLE

Nyomtatható tervező blogbejegyzésekhez

2017. április 13. - The Minimal Jungle

Korábban már említettem (egész pontosan ebben a posztban), hogy a fél életemet belepakoltam a gyűrűs kalendáriumomba, és a logikám alapján miért pont a blogbejegyzések tervezése zajlana valahol teljesen máshol?

Keresgéltem több helyen is nekem való tervezőt, amelyet lefűzhetek a többi papír mellé, de azt hiszem, már az elején tudtam, hogy mindegyikkel túlságosan kritikus leszek, és egyszerűbb - illetve gyorsabb - lenne egy sajátot összehozni. A sikertelen kutatás után neki is ugrottam, és elkészítettem egy olyan tervezőlapot, ami az én igényeimnek teljesen megfelel (legalábbis egyelőre).

Mindenképp minimál stílusút szerettem volna, hogy passzoljon a gyűrűs kalendárium többi részéhez. Igyekeztem a tervező szakasztól a publikálásig minden mozzanatot rögzíteni magamnak, épp ezért levázlatolom, pipálom, ha megvannak a képek és a címkék is, kitalálok egy címet, beidőzítem, vagy azonnal publikálom is, és hozzáteszek valami megjegyzést, ha van.

Lelkesen firkálok a lapokra, néhány posztot már megterveztem, de természetesen a képeken nem ezek szerepelnek, nem fogok spoilerezni. #topsecret :D Egyelőre teljesen megfelel az igényeimnek ez a lap, nem írok túl nagy betűkkel, szóval elfér minden a rendelkezésre álló helyen. Terveim szerint időrendi sorrendben kapnak helyet a lapok, amint tudom, hogy mikor kerül ki, - ezért is jók ezek a tervezők, szuperül átlátom melyik nap melyik posztot publikálom - bár két oldalasra nyomtattam őket, szóval észben kell tartanom, hogy ha fordítok, akkor ne a jobb oldali lapot töltsem, mert az úgy bajos lesz. Persze csak drámázom itt össze meg vissza, radírozható a toll, amivel írok, szóval legfeljebb felcserélem a két dátumot, vagy ilyesmi.

Letöltés

Egyébként nem tudom, hogy miért ilyen homályos az előnézet, nyomtatva teljesen olvasható, tényleg fogalmam sincs, hogy mi a gond. :( Lehetséges, hogy csak nálam ilyen, remélem nálatok jó, és nyomtatás után is éles, minden rendesen látszik.

Amennyiben tetszett nektek ez a tervező, és szeretnétek másokkal is megosztani a saját blogotokon, vagy bármilyen platformon, arra kérnélek titeket, hogy az én bejegyzésem linkjével tegyétek ezt, ne saját tartalomként tüntessétek fel.

Mit szólnátok ahhoz, ha még jönnék hasonló letölthető tartalmakkal? Vannak ötleteim, hogy mi minden tehetnék még a gyűrűs kalendáriumomba, és megosztanám veletek is, ha lenne rá igény. Írjátok meg, ha szeretnétek még hasonló extrákat látni tőlem. :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyökösi Attila · http://grundstudio.hu 2017.04.16. 07:48:18

Blogbejegyzést tervezni? Azt a mindenit. Ha van miről írni, az ember nekiül és megírja...

The Minimal Jungle 2017.04.16. 08:27:35

@Thoreau: Velem gyakran előfordul, hogy ihletet kapok x bejegyzéshez, de épp nem tudom megírni, mert dolgozom, vagy nem vagyok gépközelben. Akkoe miért ne írhatnám ebbe a tervezőbe, ha valahova mindenképp lejegyzem, mert különben elfelejtem? :)

Termosz · http://forditoblog.blog.hu/ 2017.04.16. 10:43:55

Nagyon jó ötlet ez a tervező :)

Clodovicus S. Carolus 2017.09.01. 17:19:43

Bocsánat, lehet, hogy én már túl öreg vagyok, vagy lökött egy kicsit. De ha jól értelmeztem, akkor ez egy poszt megíró vázlatlap? Hm... Most tényleg?
Szegény világ...

The Minimal Jungle 2017.09.01. 18:03:43

@ClownPepito: nem gondolom, hogy túl öreg vagy esetleg lökött volnál. Egyszerűen neked ez a tervező teljesen felesleges és érthetetlen, valakinek viszont hasznos. :) (Remélem nem gond a tegeződés.)
süti beállítások módosítása