THE MINIMAL JUNGLE

Képkockák #3

2017. április 30. - The Minimal Jungle

1. Galériás lakás  2. Cicaaa  3. Hosszú barna hajzat  4. Növények  5. Bazsarózsa / pünkösdi rózsa (sosem tudom, mi a különbség)  6. Self care bujo oldal

Mindig is tetszettek azok a lakások, ahol a hálószoba, vagy akár a nappali egy galérián van kialakítva, nagyon jól mutat, és olyan kuckózós jellege van. Biztosan remek érzés lehet ott pihenni, vagy akár rajzolgatni/kreatívkodni, például töltögetni a tervezőnket, esetleg a bullet journal oldalait dekorálni. Szerintem szuper ötlet egy self care "részleg", felsorolni az örömet okozó dolgokat, melyeket bevethetünk, ha nem érezzük magunkat boldogak. Visszatérve a lakásokra, én szeretem a növényeket és a virágokat, könnyen feldobják az otthonunk hangulatát, bár a vágott virág nem kifejezetten pénztárcabarát. A cserepes virágokat is értékelem, mondjuk nem igazán maradnak életben nálam, talán a kaktuszokkal jobban járnék. (Azokat nehéz megölni, ugye? Nyugtassatok meg!) Egyébként lehet, hogy nem említettem még, de az állatok iránti rajongásom a macskákra is kiterjed, olyan kis aranyosak! Amit szintén nem reklámoztam eddig, az a hajnövesztős projektem, mely abból áll hogy ricinusolajjal kenegetem a fejem szorgalmasan, annak érdekében, hogy hosszabb legyen a hajam. Kifejezetten gyorsan nő a sörényem egyébként, nagyjából egy éve vágattam le, és long bob-szerű hajzattal hódítottam, de könnyen elfeküdtem sajnos, számomra sokkal nehezebb volt kezelni, mint a hosszú hajat. Ez az oka annak, hogy úgy döntöttem, ideje visszanöveszteni a sérómat, és néha esetleg lehetne hullámos, mint amilyen a képen, nem szögegyenes, mint a valóságban. :)

Amúgy hoztam egy YouTube videót is, Linus Bruhn csatornájáról származik. Szerintem nagyon tehetséges a srác, emlékeim szerint a népszerű tehetségkutató,a Voice német verziójában is feltűnt. Ha gondoljátok, nézegessétek végig a feldolgozásait, például ezt a covert, melyben Ed Sheeran hatalmas slágerét, a Shape Of You-t énekli:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása