THE MINIMAL JUNGLE

10 tény rólam

2017. június 03. - The Minimal Jungle

Visszanéztem a bejegyzéseket a blog indulása óta, és azt vettem észre, hogy a személyes bejegyzések Nektek is tetszenek, nem csak nekem, haha. Ezért jó ötletnek gondoltam, hogy összegyűjtsek néhány tényt magamról, hátha ezekből az apró információkból még jobban megismertek, esetleg kiderül, hogy hasonlítunk valamiben! :)

1.) Fejből tudom a görög ABC-t. Nem sok hasznát vettem eddig, de mindig meglepődnek rajta az emberek, és ellenőrzik, hogy igazat mondok-e.

2.) Még nem voltam bárányhimlős.

3.) A mazsolával ki lehet kergetni a világból...

4.) ... és a köménnyel is!

5.) Olvasás közben mindig megnézem, hogy tíz sor mekkora helyet foglal a könyv egy lapján, és kifejezetten boldoggá tesz, ha pont egy bekezdésnyi az a 10 sor! :D Ha esetleg felirattal nézem valamelyik sorozat egyik epizódját, akkor pedig megszámolom, hogy hány szóból áll a felirat. Itt is örömet okoz, ha pont 10 szót találok a képernyőn. (nagyon fura vagyok, tudom)

6.) A kókusz iránti rajongásom nem ismer határokat.

7.) Kikészít, ha egy étteremben kérdezés nélkül citromkarikát raknak a mentes ásványvizembe. NE tegyétek, mert zavar.

8.) Kifejezetten igénylem az egyedüllétet. Engem nem zavar, ha csak magam vagyok, szeretek egyedül lenni.

9.) A kávé szerintem langyosan a legjobb, nem iszom forrón soha, de túl hidegen sem. Ha mégis választanom kéne, akkor viszont inkább hideg legyen, mint forró.

10.) Szeretem a színeket, de ez a ruhatáramban nem igazán jelenik meg. Főleg fehéret, feketét, szürkét, és persze a farmerek különböző árnyalatait viselem.

Remélem, tudtam újdonsággal szolgálni, talán közöltem olyan dolgokat, amelyekre nem számítottatok. Esetleg van olyan ami Rátok is igaz? Osszátok meg velem hozzászólásban, ha magatokra ismertetek valamelyik pontban, és persze ha kíváncsiak lennétek még több apróságra velem kapcsolatban, azt is jelezzétek nyugodtan! :)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása