THE MINIMAL JUNGLE

Gyűrűs kalendárium - jelenlegi állapot

2017. június 23. - The Minimal Jungle

Januárban már meséltem arról, hogy úgy döntöttem, egy gyűrűs kalendárium lenne számomra a megfelelő választás naptárak tekintetében. Novemberben kezdődött a procedúra, először kölcsönkaptam egy filofaxot, de pár hét után rendeltem sajátot, mivel éreztem, hogy ez kell nekem. Azóta eltelt néhány hónap, több dolog is változott a korábbi rendszeremhez képest, szóval kijelenthetem, hogy így még inkább ki tudom használni a lefűzhető lapok adta lehetőségeket. Arra gondoltam, talán Titeket is érdekelhet, hogy mit hagytam el, mi került máshova, milyen csetreszeket szereztem be, stb.

Áttekintés

Az alap koncepció maradt, 5 szakaszra tagolódik a kalendárium. Az első részből nem vettem ki semmit, maradt a jelmagyarázat, a blogbejegyzések - edzés táblázat, viszont az utolsó szakasz random ötletelős részét áthelyeztem ide. Egy lapot rendszeresítettem erre a célra, kis cetliket ragasztok rá, majd ha betelt, akkor egyszerűen kiveszem, és mehet a helyére egy másik post-it. Sokkal egyszerűbb, mint mindig új papírt lyukasztani, kiszedni a régit, és lefűzni egy üreset. A második rész változatlan, itt látom az egész évet havi lebontásban. A harmadik szegmens szintén az egész évet mutatja, de heti leosztásban. Itt már több dolgot is újítottam, eddig az egész év benne volt, de most már csak szeptember elejéig vannak lefűzve a lapok. Rájöttem, hogy felesleges december 31-ig tárolni a papírokat, ha valami programot tudok fél évvel előre, akkor beírom a random részbe, és majd átírom később. Szeretek rajzolni is a lapokra, ezért kinyomtattam magamnak egy kis segítséget/inspirációt, ahogy tetszik, ez a két lap a naptárlapok elé került.

A negyedik zóna a kiadásoké, itt korábban az aktuális, és az összes hátralévő hónap benne volt, most már csak a jelenlegi hónap papírját tartom itt. Egyébként gondolkodom rajta, hogy áthelyezem máshova, olyan fura, hogy egy lapért fenntartok egy egész szakaszt. :D Az utolsó terület a listáké, bevásárlólista, lista azokról a dolgokról, amik feldobnak, ha rossz a hangulatom, de több dolog is tervben van, pl. utazáskor mit kell elpakolni, ételek, amiket ki szeretnék próbálni. Az is lényeges, hogy pöttyözött lapokat fűzök le, sokkal jobb írni rá, mint egy sima papírra.

Kiegészítők

Jó sok cuccot összerendeltem magamnak az elmúlt hónapok alatt, az tuti. Kezdeném a hasznos kütyükkel. Az egyik egy vonalzó, ami picit kakukktojás, mert eredetileg nem ezt rendeltem, de végül nem bírtam ki, és ezt az átlátszót is megvettem. A másik rendeléssel ez volt a probléma egyébként, nem is értem miért gondoltam, hogy feketét rendelni jó ötlet, kényelmetlen volt mindig felemelni, hogy lássam, mit írtam oda... Szerencsére könyvjelzőnek tökéletesen bevált. A másik hasznosság egy kis tároló, ez fogad, amikor kinyitom a kalendáriumot. Benne van a radírozható tollam, egy rotring, egy radír, és matricák, ömlesztve. Beszereztem egy papírvágót is, amit eddig egy alkalommal használtam, csak kipróbáltam, de azért akartam megemlíteni, hátha valaki hezitál, hogy érdemes-e megvenni. Nekem eddig tetszik, gyors, szép az eredmény, szóval szerintem jó barátok leszünk. Érkezett még egy rózsaarany iratcsipesz, ez egyébként a nyitóképen is szerepel.

Ezzel át is ugrom a dekorcuccokhoz, ezeket a matricákat imádom, kell még belőlük. :D Rendeltem virágosat/kaktuszosat, nevezetességeket ábrázolót, és random kék mintás csomagot is. Dekortapaszból is rengeteg félét vettem, van közte színes pöttyös, fekete-fehér pöttyös, leveles, csillámos, hullámos.

Jelenleg így áll a dolog, bevált a rendszer, szóval minden szuper. (: Kiemelgetéshez pedig beszereztem a Stabilo pasztell színekből álló szövegkiemelőit, ajánlom mindenkinek, nekem nagyon tetszik. Én a négy színt tartalmazó szettet szereztem be egyébként, nekem bőven elég.

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg, esetleg kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása