THE MINIMAL JUNGLE

Matricák filofaxba/bullet journalba

sőt, tulajdonképpen bárhova!

2017. október 18. - The Minimal Jungle

A júniusi poszt óta eltelt már néhány hónap, és azóta beszereztem pár kiegészítőt, hogy tovább dekorálhassam a gyűrűs kalendáriumomat. Arra gondoltam, hogy összeszedem egy bejegyzés keretében, hogy mi mindent gyűjtöttem össze, lesznek itt matricák, post-itek, mindenféle földi jó. Nem mindegyikkel vagyok elégedett, némelyik azonban sokkal jobb, mint vártam. Egyébként azt hiszem, hogy egyelőre leállok a rendelésekkel/vásárlásokkal, mert annyi mindent felhalmoztam, hogy nem két nap lesz, mire ezek elfogynak. (bár persze x hónappal ezelőtt teljesen indokoltnak éreztem a 9. dekortapasz megrendelését...)

Azok, amelyek beváltak

A legtöbb Aliexpressről van, mellékelem a linkeket is, hogy ne kelljen keresgélnetek, ha valamelyik megtetszik. Az egyik eladó termékei annyira jól néztek ki, hogy mindjárt 3 csomag matricát is megvettem. #sorrynotsorry Az egyiken kaktuszok, és egyéb növények vannak, a másikon a világ különböző pontjain található nevezetességek, a harmadik pedig véletlenszerű kék - helyenként narancssárga - mintákat tartalmaz. Mindegyik nagyon tetszik, de talán a random kék mintás a legnagyobb favorit. (: Rendeltem még egy matricacsomagot, az alakjuk különböző, többek között emiatt landolt a kosaramban. A matricákon szerintem rajzok vannak, amik nagyon szépek ugyan, de ha elfogy, nem rendelek újabb csomagot. Több okom is van erre, az egyik az, hogy szerintem baromi nehéz leszedni a matricákat, a másik pedig az, hogy a színek mintha élettelenek lennének, olyan komorak. A legújabb Alis szerzeményem pedig egy holdas/galaxisos/bolygós post-it. Nagy kedvenc lett, remekül ragad, nem gagyi a minta.

Egy iparcikk üzletben pedig szembejött velem egy szövegbuborékos matricacsomag, azonnal vettem is egy csomaggal. (majd pár nap múlva még kettővel) Minőség tekintetében hihetetlen jó, könnyen leszedhető, remekül ragad, és szépen rá lehet írni. [Itt jegyezném meg nagy-nagy zárójelben, hogy bár nem matrica, de azért kissé idekapcsolódik: próbálkozom ecsetfilcekkel ráírni a matricákra, hogy még jobban feldobjam a filofax kinézetét, itt is hagynám a linket, hátha valaki szintén ilyen dolgokon töri a buksiját.]

... és azok, amelyek nem

A KIK-ben találtam ezt a matricacsomagot, szép egyébként, a minősége sem tűnik rossznak, de nagyjából az elhasznált matricák egy része a kukában végezte, ugyanis ahogy felszedtem a fóliát, a minták egy része a papíron maradt. Nem tudom, miért, a többi teljesen jó volt, szóval elhasználgatom a maradékot is, de kissé szomorú vagyok azért. A másik csalódás, az állatkás post-it a Tesco polcain árválkodott, haza is hoztam, mert annyira tündéri. Sajnos a ragasztás nem a legjobb, általában ha leszedek egy lapot, a soron következőből is lejön egy darabka, szóval nem lettünk barátok.

picit látszik a nyilacska közepén, hogy egy darabka nem jött le róla, de még felhasználhatónak ítéltem

 

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása