THE MINIMAL JUNGLE

Letölthető naptárbelső, kiadáslistázó és pöttyözött lap

2018. január 07. - The Minimal Jungle

Először is, boldog, sikerekben gazdag új évet kívánok mindenkinek. ♥ És... mit jelent az új év? Új naptárbelsőt! Én már indokolatlanul korán, novemberben elkezdtem gyártani a 2018-as lapokat, és arra gondoltam, megosztom veletek is, hátha valakinek hasznára válik. Egyébként ez egy "hogy épül fel a naptáram idén?" poszt lett volna, viszont több újítást is tervezek, és rendelnem kell még néhány dolgot hozzá. Akár 2-3 hónap is lehet, mire ezeket beszerzem, több mindent is le szeretnék cserélni. Arra gondoltam, első körben letölthetővé teszem a saját naptárlapjaimat, pöttyözött lapjaimat, illetve a havi kiadásvezetőt, hátha valaki pont ilyesmit keres, amikor pedig teljesen kész lesz a naptár, majd bemutatom azt is. :)

A naptár lényegi része eltér a tavalyi vízszintes, vonalazott, egy hét egy lapon majd a következő lapon jegyzetek stílusától, idén a hétköznapok szerepelnek egy lapon, a hétvége és a jegyzetek pedig a másikon, és természetesen pöttyözött az íráshoz felhasználható hely. A hétköznapok elé került egy teljesen üres négyzet - természetesen bepöttyözve, szóval nem full üres, de értitek mit akarok mondani - ide az aktuális havi naptárat készítem el, de persze a fontos teendőknek vagy bármi más feljegyzésnek is teljesen jó. Szándékosan nem szerepel rajta év illetve hónap, azt szerettem volna, ha "öröknaptárként" használható. (Megjegyezném, hogy folytonosan nyomtatva, azaz amikor a szombat-vasárnap részről fordít az ember lánya a következő hét kezdetére, ott látszik, hogy valamit elmértem, nem fedik egymást pontosan a vonalak. Vastagabb papír esetén valószínűleg nem látszik. Nem zavaró számomra, de mindenképp meg akartam említeni, hátha valakinek álmatlan éjszakákat okozna. :)

A pöttyözött lapok számomra a listázáshoz és a szokáskövetőhöz kellenek, eddig olyat nyomtattam, ahol nincs margó, ezt a mostanit viszont szándékosan margóval készítettem el, szerintem így szebb. A kiadásvezető olyan, mint a tavalyi, eltávolítottam az évet, megváltoztattam a hónapok betűtípusát, és ennyi. Egyébként szerintem teendőlistának is jó lehet, vagy igazából bárminek, aminél lényeges, hogy havi lebontásban legyen.

A letöltés gombra kattintva tömörített formában elérhető a fent említett 3 melléklet, de persze külön-külön is letölthetőek.

Letöltés

Ha esetleg nem lenne mindegyikre szükségetek:

Közelebbről! :)

A felhasznált betűtípus nem saját, a Dafontról van, becses neve Tamales.

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek oszd meg az ismerőseiddel, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon, hogy biztosan ne maradj le semmilyen újdonságról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása