THE MINIMAL JUNGLE

Születésnapi kívánságlista - 2018

2018. január 14. - The Minimal Jungle

Februárban ismét egy évvel öregebb leszek majd, a születésnapi kívánságlistám pedig komoly hagyomány, szóval idén is elkészítettem. A családtagjaimnak/barátaimnak üzenném, hogy nem kell mindent beszerezni, bárminek tudok örülni, ez csak egy útmutató. Annak elég konkrét, ugyanis jelzésképp mindenkinek kirakom az üzenőfalára és üzenetben elküldöm 300-400 alkalommal, elenyésző mennyiség. :D Természetesen ezek nagy részét biztosan én fogom beszerezni magamnak, pont mint az előző évben, úgyhogy tekintsünk rá úgy, mint egy aktuális kívánságlistára, aminél néhány tétel nagyon boldoggá tenne szülinapi ajándékként, de megveszem én is, mert kellenek.

1. Átmeneti kabát

Mindössze egy bőrdzsekim, illetve egy ballonkabátom van, és persze egyik sem ténylegesen átmeneti kabát, hanem csak akkor hordható, amikor már enyhe az idő. Egy karcsúsított, steppelt dzseki tetszene a leginkább, csuklya nélkül. → link

2. E-book olvasó

Nagy vágyam egy ilyen kis kütyü, elég sokat olvasok, szuper lenne. Ezt valószínűleg magamnak fogom megvenni egyébként, nem is szeretném, hogy bárki elköltsön rám ennyi pénzt, csak úgy idebiggyesztettem. (mondjuk egy fehér verzió jobban tetszene :) → link

3. Hygge könyv

Nemrég beszereztem a Lagom kötetet, a Hygge is nagyon érdekel, úgyhogy amint leadok egy könyvrendelést, bele is pattintom a kosaramba. A bookdepository lesz a nyertes szerintem, és ahogy látom, van még több hasonló jellegű könyv is. → link

4. Blézer

Igazi alapdarab, jelenleg sajnos nem található egyetlen blézer sem a ruhatáramban. Évekkel ezelőtt vettem egyet, de az már sajnos megérett a cserére, nem hordtam már vagy egy éve, ideje lesz megválnom tőle. Én jobban preferálom a rövidebb fazonú blézereket, az előző is olyan volt, most is azt szeretnék. → link

5. Fekete Converse

Az előzőtől meg kellett válnom, azóta is hiányzik, nagyon szerettem. Mindenhez fel lehet venni, sosem megy ki a divatból, nem tudom, hogy lehet élni nélküle. → link

6. Pulcsik

Nem vagyok egy nagy pulcsis, inkább trikó/póló + kardigán típusként jellemezném magam, de néhány pulóver megkönnyítené azokat az alkalmakat, amikor nem szeretnék azon agyalni, mit mivel kombináljak. Magamra kapom, mellé egy farmer és útra kész vagyok. A lakásban lazuláshoz is kellene néhány darab, kényelmesebb volna a cipzáros melegítőfelsőimnél. → link

7. Sportmelltartó

Nem ragoznám túl, kell, és kész. :D → link

A felhasznált képek a fenti linkekről származnak. (:

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek oszd meg az ismerőseiddel, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon, hogy biztosan ne maradj le semmilyen újdonságról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása