THE MINIMAL JUNGLE

Januárban láttam

2018. február 04. - The Minimal Jungle

Mindig szívesen olvasgatom azokat a posztokat, ahol a blogger listázza másoknál olvasott kedvenc bejegyzéseit az adott hónapban. Néhány hónappal ezelőtt kezdett el érlelődni bennem a gondolat, hogy talán én is készíthetnék hasonlót, de elvetettem az ötletet, mert az a harci helyzet, hogy egyre kevesebb blogot olvasok. A mellékelt ábra mutatja, hogy ezen jó sokat meditáltam, de arra jutottam, hogy ha 1 hónapban csak 1 posztot tudok felmutatni favoritként, akkor majd több hónap kerül összevonásra, vagy ilyesmi. Szóval, most jön, ami még nem volt, a blogon és az idei évben is az első... dobpergés... most figyelj... posztcsokor! :)

3 napi szokás, ami segít fókuszálni - Maison blog

Az első szokásnál magamra ismertem, a nyüzsgő csoportokat én sem tűröm el a hírfolyamban, mert zavar a sok poszt, de kilépni sem szeretnék, mert jó a tartalom, szóval marad a kikövetés. Az időmet nem mindig osztom blokkokra, azt viszont gyakran csinálom, hogy amikor valamit mindenképp be szeretnék fejezni, pl. egy blogbejegyzés, akkor állítok egy fél órás időzítőt, és ebben az időben minden más zavaró tényezőt kizárok, csak a feladatra figyelek. Nyilván ez hosszabb időt igénylő teendő esetén nem működik, én olyankor általában annyira belemerülök, hogy a fél óra után tovább csinálom, ameddig nem készülök el. Persze ha épp csak 30 percem van, aztán suhanok tovább valahova, akkor már legalább elkezdtem azt a valamit. :) A listaírást én is csinálom, általában reggelenként írom fel a feladataimat, ha valami esetleg hirtelen eszembe jut este, akkor viszont azonnal lefirkálom, mert tutira elfelejtem.

A nagy szundikalauz - Pareto Lánya

A pihenés fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni. Most már tudatosan igyekszem minimum 7,5-8 órát aludni, vagy esetleg még többet, de ez nem volt mindig így, sőt... A délutáni pihenésről pedig ne is beszéljünk, egyenesen bűntudatom volt, ha ledőltem 20-30 percre. Néha igénylem az ebéd utáni lazulást, néha nem, általában hétvégenként kikapcsolok néhány percre, már negyed óra is sokat tud segíteni.

Miért ne kürtöld világgá a céljaidat (és a bajaidat) - urban:eve

Ez a poszt nagyon jókor jött nekem. Sokszor érzem magam furának, mert nem osztom meg másokkal a terveimet/céljaimat, és azt sem, ha épp valami nem oké az életemben. Ezek a dolgok nem tartoznak mindenkire, és Via még inkább megerősített abban, hogy ez az én döntésem. A bejegyzést olvasva többször "felkiáltottam", hogy igen, én is így gondolom. Soha nem értettem, mások miért mondanak el mindent boldog-boldogtalannak, én nem szeretnék ilyen lenni, ráadásul biztos vagyok benne, hogy a beavatottak 80%-át tökre nem is érdekli mások kínja. :D

Milyen egy jó Instagram profil? - ZODA stúdió

Sok időt töltök az Instán, egyértelműen a kedvenc közösségi oldalam, és jól esik, ha valaki követ, és érdekli a kontent, amit tolok, legyen az egy flatlay vagy egy szép növény. Mindig igyekeztem a bemutatkozásomat feltuningolni, néha egyszerű volt, máskor információval teli, de sosem volt teljesen tudatos a profilomon az a kis hely, ahol megpróbálom arra ösztönözni a látogatót, hogy kövessen. Bevallom, nem gondoltam, hogy ez lényeges lenne, inkább a képekre fókuszáltam. A ZODA stúdió posztja felnyitotta a szemem és átírtam a bemutatkozás részt, hatalmas köszönet az infóért!

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek oszd meg az ismerőseiddel, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon, hogy biztosan ne maradj le az újdonságokról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása