THE MINIMAL JUNGLE

Februárban és márciusban láttam

2018. április 02. - The Minimal Jungle

Februárban nem jött össze egy posztra való, emiatt összevontam a márciusi kontentekkel, így már kitesz egy bejegyzést. Jó kis cikkeket, videókat hozott az elmúlt két hónap, fogadjátok szeretettel.

Ezért nem jelennek meg a képeid a hashtagek alatt - Pikrea

Fogalmam sem volt arról, hogy a shadowban egyáltalán létező dolog. Bea azonban felnyitotta a szemem, ezért úgy döntöttem, hogy az összes engedélyezett appot eltávolítom (némelyik biztosan nem volt hivatalos partner). A túl sok be- és kikövetés nálam nem játszik, a hashtagjeimet is megvizsgáltam, de nem hiszem, hogy olyat használtam, ami tiltott. Nem biztos, hogy ezért nem voltam olyan eredményes, mint amilyen szerettem volna lenni, de így a későbbiekben már biztosan tudni fogom, hogy nem ez a ludas.

Has Instagram come full circle? - A Beautiful Mess

Sok dolgot elindított bennem ez a cikk. Tervezek egy bejegyzést egyébként ezzel kapcsolatban, mert hiába posztolgatok az Instagramra, valahogy nincs kedvem hozzá, néha törölném az egészet, máskor meg gyártanám a posztokat, mert szeretem az esztétikus dolgokat, de mégis annyira erőltetettnek érzem az egészet.

3×2 trükk az egészségedért - Pareto Lánya

Jó ötletek nagyon, engem leginkább az alvási ciklusokkal kapcsolatos rész kötött le, nem tudtam, hogy létezik ez egyáltalán. (: Egyre több figyelmet szentelek a megfelelő mennyiségű pihenésnek, mert nagy szüksége van rá a szervezetnek, nem vagyunk robotok.

Tippek a tavaszi fáradtság ellen - így csinálom én - Maison blog

Szuper tippek, leginkább a magnézium krém formájában keltette fel a figyelmem. Magnézium tablettát szedek, azonban irritálóan nagy, mindig olyan gyógyszer érzésem van tőle, inkább kenegetném magam, esetleg meginnám - persze nem a krémet - mondjuk valami feloldódó por formájában, a Magnosolv például jónak tűnik, próbálta már valaki esetleg?

V I D E Ó K

The Law Of Attraction + How To Manifest What You Want - Kalyn Nicholson

Én is hiszek a vonzás törvényében, van abban valami, hogy minden fejben dől el, és a gondolkozásunk nagyban befolyásolja a napjainkat/életünket. Persze mindent bevonzani nem lehet, tenni is kell azért, hogy haladjunk előre, lottónyeremény sincs lottó feladása nélkül. :)

Habits of effective people - Pick Up Limes

Szuper a téma, nem mindegy, hogy valaki elfoglalt 0-24-ben, vagy inkább hatékony, és ugyanazt a feladatot fele annyi idő alatt elvégzi. Én is azt vettem észre, hogy sokan azt várják, hogyha kijelentik, mennyire elfoglaltak, akkor mások szégyelljék magukat, hogy ők bezzeg ráérnek! Külön tetszik, hogy nem "sikeres emberek szokásai" a cím, és nem annyi az ötlet, hogy keljek fel előbb, és ne legyek lusta.

Is coffee unhealthy... or healthy? - Pick Up Limes

Örök kérdés, hogy a kávé egészséges-e, vagy sem. Szerintem nem ennyire fekete vagy fehér a dolog, nyilván naponta 8 kávét elfogyasztani nem kifejezetten okos döntés, itt is fontos a mérték. A videó alapján mások is így vélekednek, bár engem sokszor betámadnak azzal, hogy mi ez a függőség, "mindennek a kávé az oka", teljesen tönkreteszem magam vele. Ti mit gondoltok?

Winter Hygge 2018 | Cozy Home Ideas & Inspiration - Chelsea Dinen

A hygge egyre népszerűbb nálunk is, tulajdonképpen ez egy dán fogalom, amelyben a kényelem, a jelenben élés, és a nyugalom játssza a fő szerepet. Ez a videó pontosan ezt adja, csodaszép vizuális élményben volt részem. A tél szerintem igazán hygge időszak, és fura ezt így leírni áprilisban, de lesz még tél, nem? :) Én imádom a telet, és bizony gyakran csak kuckózom, iszom egy finom teát, olvasgatok, bámulom az égősoraimat, majd megint visszatérek a könyvemhez. Számomra a tél a lassítás időszaka, ilyenkor sokkal kevesebbet mozdulok ki, inkább élvezem az otthon melegét. :)

Adulting a twitteren

Kakukktojásnak is nevezhetném, mert igazából ez egy twitter fiók, de annyira megmosolyogtatnak a csiripei, ezért szerettem volna veletek is megosztani. A nevéből is látszik, hogy a felnőtt-lét ismérveit posztolja, érdemes megnézni, jókat lehet nevetni rajta. (:

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek oszd meg az ismerőseiddel, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon, hogy biztosan ne maradj le az újdonságokról. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása