THE MINIMAL JUNGLE

Születésnapi kívánságlista

2017. január 11. - The Minimal Jungle

Hamarosan itt a születésnapom, ezért arra gondoltam, összeállítok egy kis listát, hogy mi mindenre vágyom most jelenleg. Február 8. a bűvös nap, amikor betöltöm a 23. életévemet, szóval aki meg szeretne lepni valamivel, az nyugodtan válogasson a lenti felsorolásból, előre is köszönöm szépen!

1. Fotóháttér

Szeretnék a blogposztokhoz, vagy esetleg Instagram képekhez szép fotóhátteret, erről az oldalról pedig már rendeltem egy márvány mintájú darabot, ami szép és minőségi, de túl kicsi méretet választottam. Ez a fehér fa nagyon tetszik, kerestem máshol is hasonló mintájú hátteret, csak öntapadós fólia formájában, mert jobb az áruk és praktikusabbak is szerintem, de egyelőre nem találtam meg az igazit. Ha a későbbiekben sem változik a helyzet, akkor marad ez a fotóháttér.

2. Pizsama

Bajban vagyok mostanában egyébként, mert nem szoktam hosszú ujjú felsőben aludni télen sem, és nadrágilag is inkább a rövidebbeket szeretem, de éjszaka azért ki tud hűlni a lakás, és nem szeretnék a dilijeim miatt megfázni esetleg, vagy hasonló. A takaróm mondjuk nyári, és most biztosan azt gondoljátok, hogy "hát te hülye vagy", vagy valami ilyesmit, de nem szeretem, ha a takaró "nehéz", és azt érzem, hogy megfulladok alatta, sokkal jobban kedvelem a vékony, nyári verziót, nem is váltok vissza a "nehezebbre".
Az viszont biztos, hogy gyerekként nem preferáltam az ajándék pizsamákat, de most imádnám, lehet pólós - rövidnacis is akár, de azt hiszem, mínuszok idején jobb lenne a hosszabb verzió. Ugyanez a helyzet a zoknikkal is, ha már ajándékokról magyarázok, régen demotivált, most pedig körbetáncolom a nappalit, ha valaki zoknit ad, és akkor szabad házimanó lehetek. Egy picit elkanyarodtam az eredeti témától, a lényeg az, hogy ez a pizsi tetszik nagyon, bár akkor lenne tökéletes, ha szűkebb lenne az alja, és nem kerülne 8000 Ft-ba.

3. Csizma

Két csizmám is van a tavaszi-őszi napokra, de az elegánsabb kezdi feladni a küzdelmet, ezért szeretnék beszerezni egy másikat. Ezen felül új tornacipőt és balerinacipőt is terveztem amúgy, szóval most már biztos, hogy a gardróbomban tartom a vagyonom, bár se gardróbom, se vagyonom. :D A képen látható csizmit - legalábbis valami hasonlót - felpróbáltam egyébként, nagyon kényelmesnek találtam, és most már bánom, hogy nem vettem meg.

4. Hátizsák

Mostanában nagyobb táskát hordok magammal, hogy nálam lehessen a filofax, és elfér minden a táskámban, de csakis akkor, ha mindent pontosan a helyére pakolok. Ezzel nem is lenne gond, szeretem, ha megtalálom a cuccaimat, mert nem nyeli el a táskáimban található fekete lyuk, de amikor rohanok, akkor frusztráló tud lenni, ha sokáig kell pakolászni. Elég "finnyás" vagyok egyébként, a vállon hordható táskákat nem csípem, vagy a kezemre akasztom, vagy vállon átvetve viselem őket. Ebből kiindulva teljesen jó választásnak tűnik ez a táska, a maci nélkül persze, nem szoktam ilyen táskadíszeket rárakni a fülekre, vagy bárhova.

5. Ágynemű

Fotókhoz is jó lenne, de amúgy a rendszerető énem el lenne ájulva egy gyönyörű hófehér ágyneműtől, szerintem nagyon megnyugtató és azonnal tisztábbnak és elegánsabbnak tűnik a szoba. Az IKEA oldalán például találtam egyet, árban sem rossz, ami nagy szó, mert mindenhol a fehér, teljesen alap ágynemű ára van az egekben, a mintásak olcsóbbak. MIÉRT?

6. Washi Tape

Nemrég beléptem a filofaxosok táborába - tudom, hogy egy márka, de már annyira elterjedt, hogy a saját gyűrűs kalendáriumomat is így hívom :D - és azonnal el is döntöttem, hogy nekem kellenek mindenféle papírboltos dolgok, mert órákat fogok eltölteni a dekorálással, firkálással. Ez a jóslatom be is vált, gondolom senkit nem lepett meg, és már vettem néhány washit, de még van 1-2, amelyik nagyon tetszik. Ezen a linken például a kottás, illetve a kajás a favorit, de itt van még egy link, ahonnan szinte az összeset megrendelném. :) A hurkos, az Eiffel-tornyos, az épületsziluettes, a háromszöges füzéres (van ennek valami hivatalos neve?) és a buszos valami eszméletlen! :D

A felhasznált képek a hivatkozásokra kattintva elérhetőek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása