THE MINIMAL JUNGLE

11 ok, amiért várom a tavaszt

2017. március 12. - The Minimal Jungle

A szél a napokban úgy fúj, mintha fizetnék érte, de a napocska azért igyekszik sütni, finoman érzékelteti, hogy a tavasz menthetetlenül közeleg. Személy szerint minden évszakban találok valami szépet, mindegyiket kiélvezem, a tél különösen a szívem csücske egyébként, télen születtem, imádom a havat, a KARÁCSONYI időszakot sem adnám semmiért. Most viszont mégis ott tartok, hogy tűkön ülve várom a tavaszt, és én ugyan nem siettetek semmit, de azért jöhetnének a melegebb napok. Ezért hát összeszedtem x dolgot, ami miatt kijelenthetem, hogy baromira várom a tavaszt, és hálás vagyok a télnek, hogy volt, de ideje átengedni a terepet. :)

1.) TORNACIPŐ + BŐRDZSEKI

Farmernadrággal és egy sima pólóval tökéletes kombináció az enyhe időben. Ebben a szettben az egész életemet le tudnám élni, hát még akkor, ha néha lecserélem a farmert egy melegítőnadrágra. Tökély!

2.) GYORSABB ÖLTÖZKÖDÉS REGGEL

Nem tartana évekig, mire magamra rángatom a sálat, kabátot, sapkát, kesztyűt, meleg csizmát, bundát, kandallót, stb. Szerencsére nem vagyok fázós típus, de elég korán indulok dolgozni reggelenként, és nem akarok betegséget kockáztatni csak azért, mert nem öltöztem fel eléggé.

3.) FOTÓK A BLOGRA

Ha nincs borús idő, akkor sokkal könnyebben lehet világos, szép képeket készíteni a blogra, ami pedig fontos számomra, mert annyiszor fotózom újra a dolgokat, ameddig nem vagyok teljesen elégedett a végeredménnyel, 2 alkalomtól akár 234438421 alkalomig is eljuthatok!

4.) VIRÁGOK!

Elcsépelt, és mindenkinek teljesen egyértelmű, hogy a tavasz a virágok ideje, de muszáj volt felkerülnie a listára, ugyanis egyre jobban értékelem a szép növényeket. A szobámban is van pár cserepes darab, de a vágott virágokat is szépnek találom, a tulipán a kedvencem egyébként. 

tavaszgif.gif

Forrás | Aki azt állítja, hogy nem ez jutott eszébe a 4-es pontról, az ne mondjon ilyet, mert tudom, hogy mindenkinek ez ugrott be!

5.) NAPSZEMÜVEGEK

Említettem már korábban, hogy egy ideje kontaktlencsét viselek, és azóta nem igazán volt még alkalmam felavatni a napszemüvegeimet. Eddig is hordtam őket, de nem dioptriásak, ezért jelentősen rosszabbul láttam, viszont most már nem kell beáldoznom az élességet.

6.) FÉNY, FÉNY, FÉNY!

Visszakanyarodva a fényre, nem csak a képek miatt örülök annak, hogy világosabb van, és tovább tartanak a nappalok, hanem azért is, mert ilyenkor a hangulatom is sokkal jobb, a nap sugarai remekül fel tudják dobni a kedvem.

7.) RÁADÁSUL AZ ESTÉK KÉSŐBBINEK TŰNNEK

Lehet, hogy papagáj vagyok, de amint sötétedik, teljesen abban a hitben vagyok, hogy bahh, aludni kellene lassan. Vajon azonnal elaludnék, ha beborítanának egy takaróval?

8.) TÖBB KEDVEM VAN KIMOZDULNI

Jó időben több programot szervezek általában, nekem a tél inkább kuckózós időszak, kicsit bezárkózom ilyenkor a kis világomba. Leginkább a vásárlások számát csökkentem drasztikusan, nem szeretek úgy felpróbálni egy ruhadarabot, hogy előtte le kell hámoznom magamról a Michelin-babává változtató ruhamennyiségemet.

9.) TAVASZI NAGYTAKARÍTÁS

Szeretem a rendet és a tisztaságot magam körül, a felesleges dolgokat szinte azonnal kidobom, amikor realizálom, hogy nem tesz boldoggá, nincs haszna, vagy csak azért tartottam meg, mert ajándékot nem illik kidobni, esetleg továbbajándékozni. Tavasszal pedig különösen igaz rám, hogy egy hétvége folyamán átvizsgálom a szobámat, és megszabadulok az addigi szanálásokat megúszó tárgyaktól, és alaposan kitakarítom a szobát természetesen. Engem ez megnyugtat, úgy érzem, hogy a fejem is kitisztul, és elhitetem magammal, hogy teljesen ura vagyok az életemnek. :D

tavaszgif2.gif

Forrás

10.) KICSÜCSÜLÉS, CSÜCCS!

Gyakran megesik a tavaszi-nyári-kora őszi időszakban, hogy a kávémmal kivonulok a teraszra, vagy a hintaágyhoz, esetleg viszek egy könyvet is magammal, és lazulgatok a természet lágy ölén, haha. Még jobb, amikor a kutyus a lábamhoz fekszik, akkor aztán teljes a nyugalom körülöttem.

11.) SZÍNEK!

Újabb közhely, és ugyan nem vagyok híve annak, hogy az ősz illetve a tél csak és kizárólag a sötét színek időszaka, de a pasztell árnyalatokat mégis inkább tavasszal viselem, és nem december végén. Talán ez leginkább a körmeim színében jelenik meg, nagyon vártam, hogy az előző burgundi - fekete kombinációt lecserélhessem egy világosabbra. A jelenlegi egyébként pasztellrózsaszín és ezüst, ha valakit érdekel, ami remekül fog passzolni a rózsaszín tornacipőmhöz (nagyon felnőttes!). :)
[Bár fontosnak tartom megjegyezni, hogy január közepén fehér és világoskék körmökkel nyomultam, szóval engem aztán nehéz kiismerni, haha.]

Ti várjátok már a tavaszt?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása