THE MINIMAL JUNGLE

Februári kedvencek • 2018

2018. március 05. - The Minimal Jungle

A február számomra mindig különleges, ugyanis ebben a hónapban több családtagom/barátom ünnepli a születésnapját, arról nem is beszélve, hogy én is. :D Kaptam néhány szuper meglepit a nagy napon, és persze én is beszereztem egy-két apróságot magamnak a szülihónapom alkalmából. Arra gondoltam, hogy egy új típusú bejegyzésben összegyűjteném a havi kedvenceimet ruhadarabok, kozmetikumok, lakberendezési tárgyak esetleg könyvek/filmek/sorozatok, stb. tekintetében. Ha nem gyűlik össze akkora mennyiség, hogy érdemi poszt készüljön belőlük, akkor majd mesélek róluk később, egy másik hónappal egyben. Most úgy éreztem, érdemes megmutatni a februári favoritokat, következzenek a hónap legjei. (favoritok, nem lábak, LOL)

A legnagyobb kedvencemmel kezdenék, ami egy Roxfortos pulcsi. /felirat: I'd rather be at Hogwarts, azaz Inkább lennék a Roxfortban, ez amúgy eléggé rám vall, inkább lennék ott, mint bárhol máshol :D/ Hatalmas Harry Potter rajongó hírében állok, és amikor megláttam ezt a pulcsit, azonnal tudtam, hogy akkor is megveszem, ha kicsi lesz rám. Nem így lett, hanem bazi nagy, ugyanis XL-es méret, de egyszerűen nem érdekel, ebben akarom leélni az életemet. (New Yorker, 2000 Ft körüli áron vásároltam) Itt látható teljes fényében! A másik egy bordó kardigán, amiből az utolsó 34-es méretet sikerült elhoznom, jó meleg, a derekán megkötős, igazi alapdarab. (F&F, 2000 Ft alatt volt picivel)

Szintén a New Yorkerben vettem ezt a két körsálat, 890 Ft/db áron. Nagyon puhák és melegek, azóta felváltva hordom őket, a többi sálam biztosan féltékeny rájuk. Eléggé szöszölnek, főleg a szürke, de együtt tudok élni ezzel, engem nem zavar.

Ez a felírótábla azonnal megfogott, annyira szép, hát nem? A naptár az plusz pont, bár a tervezőmet használom mindenre, szóval ide nem írok fel semmit, de azért kiraktam a falamra. Már csak 2 darab volt belőle, és 10 percig köröztem, hogy eldöntsem, kell-e nekem, és mikor visszaslattyogtam érte, láttam, hogy lecsaptak rá. Újabb 10 percet köröztem, a szerencsére bíztam a dolgot, azt mondtam magamnak, ha lesz belőle, akkor jön velem haza. ÉS VOLT! (Müller, kb. 500 Ft)

Születésnapomra csak remek ajándékokat kaptam, és nem is szívesen emelek ki semmit, mert mindegyik mosolyt csalt az arcomra, és nagyon hálás vagyok értük. ♥ Ezt az illatviaszt csak azért tettem ide, mert rajongok a jó illatú dolgokért, ez pedig nagyon szuper, és hátha valaki szeretne feltankolni belőlük, a Tescoban emlékeim szerint 900 Ft körüli áron kaphatóak. 8 ilyen kis viaszt tartalmaz a csomag, szóval sokáig elég lesz. (én el szoktam törni őket, ezt a fentit pl. 4 részre simán el lehet darabolgatni)
A kis kártya a DM-től van, és nagyon meglepődtem rajta, még sosem kaptam tőlük, pedig évek óta van pontgyűjtő kártyám, lehet, hogy idén kezdték el a szülinapi köszöntést? :) 10%-os végösszegi kupont rejt, azt hiszem rengeteg tisztítószert fogok venni, köszi DM! #felnőttlét

Egy kálát is kaptam, és nagyon szép, de úgy látom, csak én teszek azért, hogy működjön a kapcsolatunk. Kezd száradni, pedig öntözgetem, persze nem kap túl sokat vizet, nem akarom kirohasztani. :D Órákat töltöttem kutatással, hogy lehetne életben tartani, de félek, hogy hamarosan megunja a társaságom. Ha rejtőzik köztetek egy kála-szakértő, az legyen kedves tippeket adni, mit tegyek, hogy sokáig boldogok lehessünk együtt?

Februárban ezeket szerettem nagyon, ha gondoljátok, írjátok meg a Ti februári kedvenceitek a komment szekcióban. (:

Ha tetszett a bejegyzés, akkor kérlek oszd meg az ismerőseiddel, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon, hogy biztosan ne maradj le az újdonságokról.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása