THE MINIMAL JUNGLE

Képkockák #4

2017. augusztus 28. - The Minimal Jungle

Nem tudom, nálatok mi a helyzet, de én már baromira várom az őszt, pedig korábban nem tartozott a kedvenceim közé. Persze a nyarat is imádom, süt a nap, pezseg az élet, minden szuper, nem kell 10 réteg ruha, viszont már vágyom arra, hogy kuckózhassak, ihassam a forró teát - mondjuk ez most is így van, ugyanis beteg  vagyok :( -, égessem a gyertyáimat/mécseseimet, bokacsizmát húzzak reggel, pihe-puha kardigánokban éljek, meg persze a többi sablonos őszi dolog, amit ilyenkor mindenki szeretne. (nagyon bepörögtem, már csináltam leveles fejlécet #justsayin')

Egyébként rengeteg tervem van a következő évszakra, kezdeném azzal, hogy be kell szereznem új kozmetikumokat, ugyanis kiválogattam a nesszeszerem, és könyörtelenül megváltam azoktól a sminktermékektől, amelyeket már nem használtam, esetleg lejárt a szavatosságuk. Nyáron időszerű a válogatás, mert melegben nagyon ritkán veszem rá magam a sminkelésre, így aztán könnyen meg tudom ítélni, hogy mi az, amivel kivételt tennék, és akár kánikula esetén is rákenném a pofimra. :D A ruháimat illetve a cipőimet, plusz minden más cuccomat is át fogom nézni, válogatás ON! (aztán jöhetnek az új darabok, haha!) Fodrászhoz sem ártana eljutni, illetve a körmeimet is jó volna megcsináltatni, jelenleg teljesen natúrban tolom.

Mindig is akartam egy olvasósarkot egyébként, pont az ablaknál, hogy szuper legyen a fény, filmbe illően kinéznék, látnám a rohanó embereket, elmerengenék a lét nagy kérdésein, hófehér bögréből szürcsölném a forró csokit, és fancy dolgok jutnának eszembe. Az ablak témánál maradva, a fejembe vettem, hogy kell nekem valamilyen sötétítő függöny, a szoba alapszínei alapján fehér, bézs, esetleg piros jöhet számításba, teljesen rá vagyok pörögve. :D Azt hiszem, Aliexpressen is ideje elszabadulni, megrendelem az őszi dekorokat a lakásba, és elvetemült módon valószínűleg beledobok pár téli kiegészítőt is a kosaramba.

Ti várjátok már az őszt?

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása