THE MINIMAL JUNGLE

Miért preferálom a pöttyös lapokat a gyűrűs kalendáriumomban?

2017. november 01. - The Minimal Jungle

Novemberben lesz egy éve, hogy elcsábított a gyűrűs kalendáriumok világa. Ez idő alatt többféle mintázatú lapot kipróbáltam, kíváncsian vártam, melyik lesz a nyerő. A kezdetek óta négyzetrácsos lap szolgál jegyzetelésre az adott héthez kapcsolódóan, itt láthatjátok, miről is beszélek, a harmadik szakaszt kell nézni. Jó volt egy darabig, de rájöttem, hogy nem mutatnak szépen a matricák, bárhogy díszítem, elvesznek a dekortapaszok a négyzetrácsok mellett, egyszerűen sehogy nem sikerült megszeretnem, pedig nagyon akartam. Azt gondoltam, hogy majd a sima papír megoldást jelent a problémámra, menten lyukasztottam néhány üres lapot a random gondolatok szakaszba. Ez már egy fokkal jobban muzsikált, de baromi nehéz volt teljesen egyenesen írni, szóval ismét változtatni kényszerültem. Eszembe jutott, hogy a bullet journal tábor tagjai hagyományosan pöttyös lapokkal ellátott füzetet használnak, nem lehet véletlen a dolog, biztosan sokkal kényelmesebb azt dekorálni, mint a sima lapot, vagy épp a négyzetrácsosat, esetleg a vonalasat, amit én ki sem próbáltam egyébként, éreztem, hogy nem leszünk barátok. Nyomtattam is magamnak pöttyös lapokat, hadd szóljon. A címből már látszik, hogy bevált a tervem, a pöttyös lapok mellett maradtam, és a továbbiakban el is mondom, hogy miért.

1. Sokkal jobban látszanak a matricák, dekortapaszok, fentebb már említettem a problémát, hogy a négyzetrácsos lap elnyomja őket, de a pöttyösön szépen érvényesülnek.

2. Könnyebb egyenesen írni a lapokra, legalábbis az üres papírhoz képest biztosan, nyilván a négyzetrácsos lapnál nincs ilyen gond.

3. A vonalazgatás, szerkesztgetés is egyszerűbb, például a habit tracker - szokáskövető - elkészítését nagyban megkönnyítette a pöttyözés. (most kezdtem, eddig ambivalens érzéseim vannak, de azért igyekszem folytatni)

4. A teendők négyzetének megrajzolása is lényegesen gyorsabbá vált, csak összekötöm a kis pöttyöket.

5. Igényesebb, és egyszerűbb, a négyzetrácsos lap nem csak a dekorációt nyomja el, szerintem a feljegyzett infók/teendők is elvesznek mellette.

Annyira meg vagyok elégedve a pöttyös papírokkal, hogy a következő évben a hetek melletti jegyzetlapot is szeretném pöttyösre cserélni, nem csak a random/listás rész lapjait. Egyébként a teljesség igénye nélkül hoztam egy fotót az egyik listámról, korábban elkészítettem sima lapra is, de nem tetszett, pöttyös háttérrel sokkal szebb, "szabályosabb". A szokáskövetőről is mutatok képet, bár a hónap közepén jutott eszembe, úgyhogy mindössze másfél hét történéseit figyeltem meg, de terveim szerint a következő hónapokban is készül majd ilyen melléklet a gyűrűs kalendáriumomba.

a 10000 lépés elég gyenge pont, ahogy elnézem :(

lista arról, mivel dobhatnám fel a fotóimat a blogra/Instragramra, meg úgy egyáltalán

Ti milyen lapokra jegyzeteltek?

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása