THE MINIMAL JUNGLE

Hasznos oldalak bloggereknek

nem is csak hasznos, egyenesen kötelező!

2017. augusztus 31. - The Minimal Jungle

Régóta terveztem olyan bejegyzéseket, amelyekben összegyűjtöm a blogolás miatt gyakran látogatott oldalakat. Eredetileg tematikus posztok lettek volna, de rájöttem, hogy igazából nincs is annyi oldal, hogy legyen értelme külön felsorolni a stockphoto-lelőhelyeket - mondjuk pont ezekből összejönne annyi #justsayin -, a betűtípusokat prezentálókat, vagy éppen a képfeltöltőket. Emiatt jutottam arra következtetésre, hogy egyszerűbb lesz egy bejegyzést megírni, amiben felsorolom a szívemhez legkedvesebbeket, talán jobb is lesz így, mert biztosan nem fog 30 weboldal beleférni a posztba, tényleg csak a hasznos oldalak krémje kerül fel a listára, meg esetleg egy kakukktojás. :)

#1 • Dafont

Szerintem a legjobb oldal betűtípusok keresésére, plusz pont, hogy a betűtípussal leírva látható a betű neve, de akár tetszőleges szöveg is begépelhető. (hasznos, ha fontos, hogy ékezetes betűket is szeretne az ember lánya) Egyébként lehet böngészni kategóriánként, vagy akár a legújabb betűtípusokat is megnézhetjük. - dafont.com

#2 • Kaboompics

Kiváló választás, ha nincs lehetőség saját képek használatára. Természetesen több oldalt is megnézek képkereséskor, de ez a favorit, szerintem "modernebb" stílusú, mint a hasonló oldalak. Szintén böngészhető kategóriánként, illetve dátum szerint is. (Ha van igény rá, írok egy bejegyzést az ingyenes fotókat tartalmazó oldalakról. - kaboompics.com

#3 • Fotojet

Kollázsok készítésekor csak ezt nyitom meg, még regisztráltam is, ami nagy szó! [mondjuk nem jár semmilyen menő dologgal, regisztráció nélkül is lehet képet szerkeszteni, vagy kollázst csinálni, de persze javítsatok ki, ha regisztráció után elérhető valami király funkció, én meg nem vettem észre, hát na] A képkockák posztok fotóihoz használom leggyakrabban. - fotojet.com

#4 • Flickr

Sokat nem fűznék hozzá, a bloghoz tartozó képeket töltöm fel a flickr által biztosított tárhelyre, teljesen megbízható, kiválóan ellátja a rá bízott harci feladatot, azaz mesterien tárolja a fotóimat. - flickr.com

+1 • Pinterest

A Képkockák fő támogatója, rengeteg táblám van, a blognak is van egy külön, és ha nem lenne a minimalista dzsungel, akkor is nagyon sok időt töltenék el itt. Abban biztos vagyok, hogy az eddigiek közül talán a Pinterest az, amit mindenki ismer, de nem akartam kihagyni a felsorolásból. - pinterest.com

Ha tetszett a bejegyzés, kérlek oszd meg, illetve kövesd az oldalt a Facebookon, vagy az Instagramon.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása